Obchodní podmínky

1. ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Dodavatel:
Stanislav Kotlár - parnicistic.cz
Sídlo: Čelakovická 3267, 407 47 Varnsdorf
IČ: 01342690
DIČ: CZ8102082395 (dodavatel je plátcem DPH)

Kontaktní údaje:

Na emaily odpovídáme obvykle do 12 hodin, nejpozději však do 3 pracovních dnů.

Bankovní spojení pro bezhotovostní platby:

  • Číslo účtu: KB 107-4241550247/0100

Servisní místa:
Adresy servisních míst jednotlivých výrobců poskytujeme na vyžádání.


2. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Seznam zboží uvedený na webových stránkách www.parnicistic.cz slouží jako katalog dostupného sortimentu. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek. Dostupnost bude potvrzena na základě poptávky.

Při objednávce:

  1. Zákazník vybere zboží, vyplní objednávkový formulář a odešle objednávku.
  2. Odesláním objednávky vzniká návrh na uzavření kupní smlouvy.

Ceny zboží, dopravy a dalších poplatků jsou uvedeny v objednávkovém formuláři před jejím odesláním a zákazník je vyzván k jejich odsouhlasení.

Zákazník i dodavatel mohou objednávku zrušit až do potvrzení dodavatelem. Po potvrzení objednávky je zrušení možné jen po vzájemné dohodě.


3. ZASLÁNÍ ZBOŽÍ

Objednané zboží bude doručeno dle dostupnosti a provozních možností do 1-5 pracovních dnů. V případě vestavěných spotřebičů nebo individuálních objednávek může být lhůta delší; zákazník bude informován.

Doprava:

  • Dodavatel zajistí dopravu na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.
  • Cena dopravy je uvedena na stránkách v sekci „Doprava“.

Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav. Případné poškození musí být nahlášeno dopravci a sepsán záznam. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nelze brát zřetel.


4. OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ

Při osobním odběru v provozovně dodavatele je zboží rezervováno na 3 pracovní dny od výzvy k odběru. Kupní smlouva je uzavřena zaplacením a převzetím zboží.


5. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMACE

Záruční podmínky:

  • Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a je uvedena v popisu produktu.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním.

Reklamace:
Zákazník je povinen oznámit vady vyplněním formuláře v sekci „Reklamace“. Po vyhodnocení bude zákazník informován o dalším postupu.

Zboží zaslané na reklamaci musí být:

  • V originálním nebo jiném vhodném obalu.
  • Kompletní (včetně příslušenství a dokladů).

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů.


6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Právo zákazníka:

  • Zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.

Právo dodavatele:

  • Dodavatel může odstoupit v případě nedostupnosti zboží nebo změny ceny.

Po odstoupení od smlouvy:

  • Zákazník vrátí zboží v nepoškozeném stavu.
  • Dodavatel vrátí peníze do 30 dnů.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Dodavatel shromažďuje osobní údaje zákazníků (jméno, adresa, telefon, email) pro:

  • Vyřízení objednávek a fakturace.
  • Obchodní komunikaci a marketingové nabídky (se souhlasem zákazníka).

Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám. Zákazník má právo:

  • Na přístup ke svým údajům.
  • Na jejich opravu či výmaz.
  • Odvolat souhlas se zpracováním kdykoliv písemně na info@parnicistic.cz.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto podmínky jsou platné od 1. 1. 2024. Dodavatel si vyhrazuje právo je měnit, přičemž nové podmínky budou vyhlášeny na stránkách www.parnicistic.cz alespoň 30 dní před účinností.